2022
- Raport II - Progamy kształtujące kluczowe kompetencje studentów (2022) Niedopasowanie kompetencyjne w programach wsparcia studentów i doktorantów (2022)
2021
-
Raport I - Interdyscyplinarne Programy Studiów Doktoranckich, Niedopasowanie kompetencyjne w programach wsparcia studentów i doktorantów (2021)
2019
2015
- Ocena Wpływu oparta na dowodach model dla Polski (2015)
- Evidence-Based Impact Assessment a Model for Poland (2015)
- Przyspieszyć niezbędne. Doświadczenia z projektu SPIN (2015)
2014
- Kompetencje Polaków a potrzeby polskiej gospodarki. Raport podsumowujący IV edycję badań BK z 2013 r. (2014)
- Kompetencyjne testy sytuacyjne w rekrutacji, selekcji i ocenie pracowników – teoria i zastosowanie (2014)
- Sieci współpracy biznesu, nauki i samorządu w obszarach inteligentne sieci energetyczne, budownictwo energooszczędne, biotechnologia, medycyna translacyjna (2014)
- Rozwijanie kompetencji przez dorosłych Polaków. Na podstawie badań instytucji i firm szkoleniowych, pracodawców i ludności zrealizowanych w 2013 roku w ramach IV edycji BKL (2014)
- Older volunteers in Poland: the heritage of the socialist regime (2014)
2013
- Model SPIN (2013)
- Przewodnik ewaluacyjny dla jednostek wdrażających Model SPIN (2013)
- Bilans kompetencji branży life science w Krakowie (2013)
- Bilans kompetencji wybranych sektorów branży kreatywnej w Krakowie (2013)
- Bilans kompetencji branży energetycznej w Krakowie (2013)
- Bilans kompetencji branży budownictwa pasywnego i energooszczędnego w Krakowie (2013)
- The role of employers opinions about skills and productivity of older workers: example of Poland (2013)
- Did transition to market economy and the EU membership have an impact on active ageing policy in Poland? (2013)
- Researching the Impact of ERASMUS on European Identification - Proposal for a Conceptual Framework (2013)
- Racjonalność indywidualna a efekty społeczne: przypadek szkoleń w miejscu pracy (2013)
2012
- Raport z badania ilościowego "Równe traktowanie standardem dobrego rządzenia" (2012)
- Kiedy aktywizacja staje się faktem? Od teorii do praktyki programów aktywizacyjnych (2012)
- Kształcenie przez całe życie, Uczenie się dorosłych, inwestycje w kadry, w przedsiębiorstwach i instytucje szkoleniowe na podstawie badań realizowanych w 2012 roku w ramach III edycji projektu Bilans Kapitału Ludzkiego (2012)
- Investment Grants for Enterprises - Programme Theory Evaluation (2012)
- Bilans kompetencji branż BPO i ITO w Krakowie (2012)
- Evaluating the Social Mechanism of Investment Subsidies Using an Abductive Approach (2012)
- Vocational Education vs. Regional Labour Market Needs – The Małopolska Region Case Study (2012)
- Organisation-level policy toward older workers in Poland (2012)
- Volunteering in older age: an organizational perspective (2012)
2011
- Prognozowanie wartości czy rozpoznawanie wyzwań? (2011)
- Kształcenie przez całe życie w polskiej edukacji: system, perspektywa czy płynna rzeczywistość? Analiza na przykładzie Małopolski, w: Społeczne skutki zmiany oświatowej w Polsce, pod red. M. Niezgody
- Ewaluacja oparta na badaniu użyteczności (UBE) (2011)